Living the American dream

Lang verwachte update!

Hoi allemaal!

Het is weer even geleden, ik weet het. Ik heb er een goede reden voor, hoor! Mijn laptop besloot dat het tijd was om ermee op te houden. Na twee weken proberen het op te lossen heb ik nu toch maar een nieuwe (tweedehands) gekocht. Werkt prima!

Maar ja, wat is er in al die weken gebeurd.. Oh! Halloween is natuurlijk het eerste grote ding wat er gebeurt is. Want ja, dat vieren we toch niet 'echt' in Nederland, dus dit was in principe m'n eerste Amerikaanse traditie die ik kon mee vieren. Ik ging verkleed als Wednesday Addams (ja ja, die van de Addams family, met pruik en al!) en we zijn 's avonds met Hailey, Asher, en wat vrienden van ons wezen trick or treaten. Ook nog zo iets; gewoon langs de deuren gaan en met een zak vol snoep terug komen. Dat is toch het leven? Daarna zijn we nog met wat andere vrienden naar iemands huis toegegaan en daar hebben we toen maar een horror film gekeken (die overigens niet zo goed was).

Hm, wat toen? Nou ja, het enige wat nu echt 'vers' in m'n geheugen staat is Thespian Festival. Dat is in principe twee dagen vol met kinderen die overal uit Arizona komen en net zo gek zijn als ik (zo niet gekker), want we zijn allemaal 'Theatre Kids'. En ja, dat is een begrip hier. In die twee dagen kijk je naar andere mensen hun optredens, doe je workshops, en treed je soms zelf ook op! Aangezien ik een theater klas heb, mochten wij optreden met onze 'one-act'. Deze ging over bloemen, en ja hoor, ik mocht de Iris spelen. Lekker makkelijk natuurlijk, haha! De man die het toneelstuk geschreven had kwam kijken, dus dat was wel heel speciaal. Hij vond dat we het heel goed hadden gedaan, dus schouderklopjes voor ons! Ik heb in totaal drie workshops gedaan, maar de enige die het echt waard was was er eentje van Disney performing arts. Dat was echt tof!

Ik heb nu fall/thanksgiving break, want ja, m'n volgende Amerikaanse traditie komt eraan: Thanksgiving! En eigenlijk ook een beetje black Friday, want ja, ik ga me er toch aan wagen. Ik heb er heel veel zin in, en ik kijk er naar uit! Daarna gaan we het huis decoreren voor kerst, dus dat betekent dat we de kerstboom eindelijk op gaan zetten! Kerst is toch wel een favoriet, dus ja. De audities voor de 'Spring musical' komen er ook aan! Op 14 december begint het, en de 15e zijn de callbacks. Duim dus maar voor me, want we doen dit jaar Grease, en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik deze musical echt geweldig vind!

Nou, hopelijk zijn jullie weer een beetje bij en kan ik jullie weer vaker updaten!

I miss you all!

Iris

Reacties

Reacties

Birgit

Hallo lieve Iris.
Je sleept me helemaal mee in je verhaal wat maak je toch leuke dingen mee. Fijn te lezen dat het goed met je gaat.
En aan niemand vertellen hoor maar stiekum mis ik je ook.
Kus Birgit

Riet de Groen

schat,leuk om weer iets over je te lezen,je maakt zo wel allemaal fantastische dingen mee.Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.Veel succes met je auditie voor de Musical.Een dikke kus en een lekkere knuffel van Oma Riet ??????????

Oma Bep aan iris

Hallo iris wat fijn om te lezen dat alles goed gaat geniet de komende tijd veelpleger uit houten.

Oma Bep aan iris

Jna.loiriswat fijn dat je het zo naar je zin hebt geniet maar lekker met al je vrieden een dikke knuffel van opa ENOmadag moppieg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!