Living the American dream

Geplaatst!

Hoi hoi iedereen!

Nou, eindelijk kan ik ook beginnen met verhalen schrijven op deze blog.. Ik weet namelijk eindelijk waar ik naar toe ga! Vanochtend werd ik gebeld door Travel Active, maar omdat ik op m'n werk was, had ik het belletje even gemist. Ik belde ze daarom (na haastig kijken op de Ayusa website om te kijken of ik er nog op stond - wat niet zo was) terug en ja hoor! Ik heb eindelijk een gastgezin.

Ik kom in Peoria, wat in de staat Arizona ligt. Het ligt ongeveer 30 minuten rijden van Phoenix af, en mag zich dus een 'suburb' van deze grote stad noemen. Maar met zijn (ongeveer) 155.000 inwoners, is Peoria van zichzelf ook al een flinke 'stad'.

Mijn gastgezin bestaat uit Deborah (Debi) en Jeff van 41, Hailey van 16, en de twee jongens Noah van 14 en Asher van 8. Ook hebben ze nog een klein hondje genaamd Dixie!

Ik heb er ontzettend veel zin in, en ik zal proberen iedere keer jullie een update te geven over hoe en wat! Eerst nog maar eens een kinkhoest-shot bij de huisarts halen en 22 juli (om half 9 's ochtends!!) naar Amsterdam voor m'n visum. Ja, je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.

Groetjes,

Iris

Reacties

Reacties

Marielle

meis wat spannend allemaal
Wat een avontuur ga je tegemoet super cool
Heel veel succes en veel plezier al met de voorbereidingen
Wanneer ga je daar heen

Saskia

Iris, superstoer van je! Dit wordt een ervaring om nooooooit meer te vergeten! Heel veel plezier & keileuk om via jouw blog op de hoogte te blijven!
Kus, Saskia

Kimberly

Ahhh zo gaaf allemaal! Ik ga sowieso je blog volgen girl

Eline

Super leuk Iris! Ik ga je blog zeker bijhouden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!