Living the American dream

Kamperen en andere updates!

Hoi allemaal!

Mama herinnerde me eraan dat ik m'n blog maar eens moest updaten (oeps) omdat mensen zich afvroegen hoe het met me gaat. Over het algemeen gaat het erg goed! Ik begin steeds meer vrienden te maken en zit in principe al in een heel ritme hier. Nouja, totdat we gingen kamperen.

Dat was een belevenis. Ik ben nog nooit 'echt' wezen kamperen, dus ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Maar het kamperen ging echt op z'n amerikaans; mijn hostfamily heeft een pop-up trailer, oftewel een vouwwagen. Ik verbaasde me echt over het feit dat er zo'n grote wagen uitkomt!

Het plaatsje waar we gingen kamperen was Payson, en het ligt ongeveer drie uur rijden van Peoria. Het is een stuk meer naar het noorden, dus een stuk koeler (ja, we gaan hier in Peoria nog steeds dood met rond de 40 graden elke dag... En iedereen blijft me maar eraan herinneren dat de winter beter wordt!). Dit weekend heb ik dus voor het eerst s'mores op, oftewel een geroosterde marshmallow op een stuk chocolade tussen twee crackers in. Rare combinatie, maar wel superlekker!

De wc's op de camping site waren nogal vies, maar voor 3 dagen kon ik dat wel aan. Niet alsof ik ineens spontaan dood zou neervallen van een naar luchtje.

Op school gaat het ook nog steeds prima. De vakken zijn niet al te lastig, ookal zit ik eraan te denken om mijn danslessen volgend semester in te ruilen voor een uurtje wiskunde. Is misschien toch wel slim. In student council zijn we nu vooral bezig met het plannen van de Homecoming week. Eerst hebben we spirit week, vier dagen waarop je jezelf verkleed in een bepaald thema. Het thema van de hele homecoming week is Disney, en de dagen zijn als volgt:

Maandag - vrij
Dinsdag - Incredibles/Superhelden
Woensdag - Lilo & Stitch/Hawaïaans
Donderdag - Alice in Wonderland/Mix 'n Match (gekke kledingcombinaties)
Vrijdag - Mainstreet USA/Red White and Blue (schoolkleuren)

Zaterdag is dan de homecoming dance. Dit speelt zich allemaal pas af in de week van 13 oktober hoor, dus ik heb nog even de tijd om een jurk te scoren, haha! Ik ben trouwens een van de 'chairs' voor decoratie, aangezien iedereen moet helpen met het decoreren van de school, maar ik mag lekker de baas over ze spelen haha.

Nog een 'leuk' iets wat gaat gebeuren over 2/3 weken: ik krijg van child development een nepbaby mee naar huis. Ja, zo'n gekke robotbaby die om de 30 seconden moet huilen en dan moet je maar even uit zien te vogelen wat hij/zij wilt. Dus dat komt natuurlijk ook he-le-maal goed. Kuch.

Ik hoop dat mijn Nederlands nog niet te erg verslechterd is, haha! Ik probeer jullie echt op de hoogte te houden, maar alles hier gaat zo snel en alles is zo leuk dat ik het soms echt vergeet...

Fijne week nog allemaal en I miss you all!

Iris

Reacties

Reacties

Birgit

Wat heerlijk om ff wat van je te horen.
Zit nu lekker op de bank zonder de kids je verhaal wel drie keer door te lezen. Super leuk. En ik vind je Nederlands prima.
Geniet maar van alles wat op je pad komt.
En tot het volgende verhaal.
Kus Birgit

Riet de Groen

Ik ben reuze blij dat je het zo naar je zin hebt,ik vind het ook fijn om weer wat avonturen van je te horen.hier gaat alles goed( volgens planning) en je broertje vind het leuk op school , dus dat is ook een hele gerustelling.geniet van alles wat je doet,want het is toch een hele ervaring om een leve lang op terug te kijken,lieverd dikke kussen en we horen wel weer van je xx????????groetjes Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!