Living the American dream

Robotbaby's en andere dingen!

Hoi hoi allemaal!

Ik dacht dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuwe blog - moet jullie toch wel een beetje op de hoogte houden ;)

Ik zal maar beginnen met vertellen hoe het met me gaat: het gaat heel erg goed! Ik ben met veel dingen op school bezig en heb al aardig wat (goede) vrienden gemaakt.

Twee weken geleden kreeg ik in mijn laatste uur, mijn Child Development klas, een robotbaby mee. Deze moet je het hele weekend verzorgen. Klinkt niet zo moeilijk, toch? Nou, wacht maar tot je dat ding een keer hoort krijsen. Dan ben je er al meteen weer klaar mee.. En dan was mijn baby nog te doen. Ik heb van een meisje in mijn klas gehoord dat haar baby in de nacht om het uur huilde.. De mijne huilde maar 1 keer in de nacht, iedere dag. Dus ik had geluk. Ik, met m'n stomme kop, heb die baby dus meegenomen naar een musical omdat drie van m'n vrienden erin speelden en ik ze wilden supporten. Eerste helft van de musical: alles ging goed, moest hem af en toe een fles geven ofzo, maar hij begon niet te huilen. Vijf minuten nadat de tweede helft startte begon die baby dus te huilen - maar niks hielp! Blijkbaar kunnen ze dus ook huilen gewoon omdat ze willen huilen. Dus ik ren naar buiten natuurlijk, helemaal stressen omdat ik dacht dat iets fout gedaan had - maar op maandag, toen ik weer les had, bleek het dat ik een 100% gekregen had! Oftewel - helemaal niks fout gedaan. Ben ik toch wel een beetje trots op.

Mijn homecoming komt ook steeds dichterbij, en we zijn in StuCo een beetje aan het stressen. We lopen namelijk nogal achter met de decoraties en blijkbaar ook alle andere dingen.. Oeps! Maar het komt allemaal helemaal goed - we krijgen alles wel voor elkaar. Ik heb er vertrouwen in.

Dinsdag zijn we naar Wicked geweest. Dat was echt zo tof! De Amerikanen weten wel hoe je een musical moet aanpakken. Echt, geweldig. De Nederlandse versie was natuurlijk ook goed toen ik hem zag, maar ja, deze teksten zijn toch de 'orginele' ;)

Ik denk dat ik maar eens aan mijn 'chores' moet beginnen. Moet m'n kamer een beetje opruimen... Er is daar in gelukkig dus nog niets veranderd, haha! Vanavond gaan we met iedereen (behalve Hailey en plus 1 of 2 vrienden) naar een echte 'Hoedown'. We gaan allemaal 'verkleed' als cowboys, dus dat word nog wat! Hopelijk volgen er wat foto's :)

Spreek jullie later wel weer!

Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!