Living the American dream

Laatste dagje in Nederland

Hoi allemaal!

Vandaag is mijn laatste dag in Nederland. Nog precies 20 uur, 51 minuten en 6 seconden en dan spring ik in het vliegtuig naar New York (als we geen vertraging hebben natuurlijk) om daar 3 dagen de toerist uit te hangen voordat ik naar mijn gastgezin doorvlieg!

Vanavond ga ik met mijn moeder, oma, en de beste vriendin van mijn moeder een nachtje in een hotel dichtbij schiphol slapen, zodat we morgen een uurtje later op kunnen staan. 5 uur in plaats van 4 uur maakt toch wel verschil! Ik zal proberen in New York veel foto's te maken, en ook ga ik filmen.

Het is toch wel een vreemd idee dat ik vandaag over een week mijn eerste schooldag al heb gehad. Mijn school begint namelijk op 10 augustus, 2 dagen nadat ik bij mijn gastgezin ben aangekomen! Dat zal dus wel even wennen worden, maar hopelijk komt dat goed. Ik zal het vast en zeker naar mijn zin hebben.

Het enige wat ik nu nog moet doen is mijn kamer een beetje opruimen (oeps!) wat films uitzoeken voor in het vliegtuig en zorgen dat alle accu's van mijn camera's enzo opgeladen zijn, voordat we vanavond naar Amsterdam vertrekken. Ik had niet verwacht dat ik in zo'n korte tijd nog zoveel moest doen! Maar ja, dat krijg je er dan ook wel bij als je bovenop zo'n grote reis ook nog eens gaat verhuizen.

Morgen zal een moeilijke dag worden. Ik heb al afscheid genomen van al m'n vrienden, en dat ging tot nu toe eigenlijk altijd wel goed... Maar dat komt vooral omdat ik het nog niet echt besef, denk ik. Ik heb het gevoel alsof ik over een paar weken weer gewoon thuis kom. Dat is natuurlijk niet zo. Ik denk dat de realisatie pas komt als ik morgen op schiphol sta en m'n moeder de laatste keer een knuffel kan geven voordat ik vertrek.

Nou, ik ga maar weer eens verder met opruimen enzo, mijn volgende update zal vanuit Amerika zijn! Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ik ben ook wel een beetje nerveus. Gezonde spanning zullen we maar zeggen.

See you!

Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!