Living the American dream

Laatste update van 2015!

Hoi iedereen!

Nou, dat was me weer een maand. Kerst voorbij, nu op naar het nieuwe jaar! Wat heb ik allemaal gedaan deze maand? Even kijken..

5 December was het natuurlijk Sinterklaas. En hoewel we het niet echt gevierd hebben omdat het Hailey's verjaardag was, was het toch een geslaagde dag (vooral met al het eten wat mama heeft gestuurd - bedankt mama!) We zijn wezen lunchen voor Liz haar verjaardag (een vriendin van me) en daarna zijn we wezen lasergamen voor die van Hailey! Was erg gezellig.

We hebben onze finals ook al gehad, dus dit semester is mooi over! Volgend semester heb ik deze vakken:

1 - US/AZ History
2 - COOP (les)
3 - COOP (lab)
4 - Lunch
5 - Show Choir

COOP staat voor Child Orientated Occupational Program. Het betekend dus dat ik een beetje ga leren hoe het is om les te geven aan kleine kindjes en het ook echt in de praktijk mag gaan doen! We hebben namelijk een dagopvang naast ons Child Development lokaal. Ik heb er echt heel veel zin in. Ik heb ook zin om lekker iedere dag te zingen! Wordt weer erg leuk.

Ook zijn de audities voor grease geweest. Ik had een callback voor Sandy, maar ik heb die rol helaas niet gekregen. Wel zit ik in het ensemble, dus mag ik lekker iedere dag na school dansen en zingen! Ben ik ook weer helemaal in m'n element, haha. Jammer dat jullie 't niet kunnen zien, want ik weet zeker dat het een hele toffe show gaat worden!

Ik heb nu nog lekker een week vakantie. We gaan vandaag naar Castles & Coasters, een (soort van) attractiepark hier dichtbij. Ik heb er veel zin in! Misschien gaan we nog andere dingen doen deze week, maar dat weet ik niet zeker. Ik hou jullie wel op de hoogte!

Reacties zijn trouwens altijd welkom! Altijd leuk om iets van het thuisfront te horen ;)

Groetjes en een heel gelukkig nieuw jaar!

Iris

Reacties

Reacties

Lisa

Lieve Iris,
Ik vind het altijd er leuk om te zien hoe enthousiast je bent en dat je het zo erg naar je zin hebt daar ! Geniet, maak plezier en maak mooie herinneringen ??
Lisa Baginda

Kimberly Wiese

Hey Iris,
Ik vind het echt super leuk om te lezen wat het leven je daar brengt. Ik mis je wel hoor, maar geniet er vooral van zolang je daar bent. De tijd vliegt voorbij. xxx

Riet de Groen (oma)

hoi,schat,ik ben zo blij dat je het zo naar je zin hebt.altijd leuk om over je leven daar te lezen.We missen je wel maar zijn ook reuze blij dat je zo goed je draai hebt gevonden en de dingen doet die je zo leuk vindt,dit zal dan ook een jaar worden om nooit te vergeten!!! Lieverd nog veel plezieren een fijne jaarwisseling!!! Dikke kussen van Oma ????????????

Birgit

Wouw wat heerlijk om te lezen hoe het met je gaat en hoeveel plezier je hebt. De tijd vliegt voorbij geniet maar lekker van alles en ook nog wat gaat komen. Veel liefs Birgit en de rest xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!